9 månader <3
2009-12-04 / 13:43:11 / Allmänt

Idag har jag varit tillsammans med min underbara pojkvän mathias i 9 månader <3
Du är det bästa som finns i mitt liv mathias och det vet du. Jag älskar dig så mycket.
Ikväll blir det massa mys med älsklingen och jag ska sova där :) ! Längtar.

Har iaf varit på stan idag, försökte hitta någon julklapp till Syster, nu vet jag vad jag ska ge henne:)!
vet också var jag ska ge till mathias:)

Köpte även party örhängen och ett coolt halsband på bikbok var rea :) måste passa på !
Sen köpte jag benvärmare på H&M , dom kosta 50 kr och så var det 50% rabatt på det, alltså 25 kr, inte så pjåkigt;) man blir verkligen glad när man köper något så billigt, köpte även ett läppstift på make up store:)!
Åt även lunch med älsklingen, blev kebab haha :) var så längesen och så gott, mysigt var det.

Sen vill jag bara skriva en sak som jag stör mig på, jag hatar verkligen HATAR alkisar som går runt på busstorget, varför finns ni , varför ska ni vara så störiga, varför ska ni supa , varför luktar ni piss?????????
Jag blir så irriterad, seriöst, äckliga människor går fan inte att hitta. Det var en a-lagare som kom fram till mig och börja snacka jag ignorerade totalt, sen "tappa" han sin handske, vad säger han då, "HURRU DU , TA UPP HANDSKEN" men gör det för fan själv, du som tappade den, cp eller?

aja ville bara skriva av mig lite ilska.. hatar alkisar.

Hörs sen !


3 Kommentarer
isabelle:

grattis till er! :) <3



SKRIVET DEN: 2009-12-04 KL: 13:53:13 URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
måns erkers:

han sjunger bäst men det krävs ju mer än så för att bli en artist! han är ju skittråkig :p



SKRIVET DEN: 2009-12-04 KL: 15:38:25 URL: http://erkers.blogg.se/
Anonym:

oi grattis till er <3 själv varit i min ppojkvän i tio månader man är så lyxkli när man har nån (:



SKRIVET DEN: 2009-12-10 KL: 19:29:18 URL: http://soouufie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: