<3mathias
2009-12-06 / 21:31:41 / Allmänt

:) jag är lycklig !!
Har haft världens finaste och mysigaste helg med älsklingen !
Mår så himla bra när jag är med dig mathias. Det är helt underbart, går nästan inte att förklara.
För bra, :)

Var på julmarkanden idag, gu så mycket folk det var, men mysigt som bara den endå att bara gå runt att titta:) vi köpte glögg, och pepparkaksklubbor, haha=) dom var jättegoda !
Sen kom mammsen och hämta mig, kom hem och åt , sen duscha jag och kika på en film..
Känner att jag komma somna tidigt ikväll för jag är så trött :) haha..

Fårse vad som händer imorgon=).. Inget planerat iaf..

Imorgon är det bara 15 dagar kvar till syster kommer hem ! <3

Puss&Kram:)


1 Kommentarer
malmberh:

åh bästa helgen gumman!<3



SKRIVET DEN: 2009-12-06 KL: 23:07:16 URL: http://malmberh.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: