<3
2009-12-10 / 17:28:03 / Allmänt

50 frågor om dig och din pojkvän

Du är tillsammans med? - Mathias Malmberg
Och varför det? - För att vi är kära i varandra
Har han fått något smeknamn av dig? - älsklingen=)
När blev ni tillsammans? - 4e April 2009
Hur träffades ni? - Vi har träffas innan, men 100 dagars då;)
Kände ni varandra innan ni blev ihop? - yes !
Hur gammal är han? - 19 år!
Älskar du han? - Självklart !
Har du slagit han? - Haha nej, bara på skoj isåfall:)
Har du roligt med han? - ja klart
Skulle du kunna bo med han? - Absolut !
Beskriv han med tre ord? - omtänksam,gosig,rolig!
Har du gjort ett sugmärke på han? - eh nej!
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Vill att det ska vara föralltid!:)
Får han dig att skratta? - haha självklart!
Säg ETT ord hur du känner för han? - hjärtat !
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - allt ! Falk, wallander, skräck, komedi:)
Får du fjärilar i magen när du ser han? - jaa :') massor!
Vad har han för ögonfärg? - blå-gröna!
Vad är det finaste du fått av han? - har fått massa fint, men all kärlek han ger till mig varje dag!
Har ni samma humor? - Jadå:)
Planerar ni framtiden ihop? - Haha ja! Vi ska ha barn och bo i villa !
Skulle han bli en bra pappa? - Underbar pappa!
Vad gjorde ni senast ni träffades? - åt frukost tillsammans:)
Vad gör han när han inte är med dig? - Han träffar kompisar och åker skrillor:)
Är du svartsjuk på andra tjejer? - Njaa.. beror på vad det är:)
Har ni bråkat nångång? - Jadå!
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande?- Nej !
Skulle du kunna vara otrogen? - Aldrig, vad är det för fråga?
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 2 veckor tror jag. När jag var i Alanya !
Har ni samma åsikter om saker? - haha verkligen inte, någon enstaka gång isåfall!
Vem håller i fjärrkontrollen? - Jag !
Går ni ut ofta? - Självklart :)!
Har ni samma musiksmak? - Jaa det har vi!
Är hans familj trevlig? - Underbar familj!
Är han romantisk? - Jaa det är han verkligen!
Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Jaa, det har han alltid gjort!
Har han någon fobi? - Tror faktiskt inte det :)
Gillar han sport? - Haha ja verkligen!
Är han en djurvän? - Nepp!
Kan han sjunga? - Självklart;)
Spelar han nått instrument? - Nej!
Kan han laga mat? - jadå!
Är han envis? - nej det tycker jag inte!
Tycker han om att resa? - Jaaa !:)
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - haha pussa mig på halsen:)
Vad var det senaste han sade till dig? - Jag ringer dig sen, pusspuss jag älskar dig


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: