<3
2009-12-21 / 14:04:44 / Allmänt

Hejsan:)

Igår så kom älsklingen hit, vi bubblade och tittade på film, hade hur mysigt som helst:)
Vaknade ungefär kl 11 av att Rebecca kommer in på mitt rum som vanligt, och jag blev hur glad som helst:D
äntligen är storasyster hemma :) som jag har saknat henne.. Dock har hon varit uppe i 24h, så hon ligger och sover nu.. Får väl umgås sen när hon vaknat..

Älsklingen drog nyss till bussen iaf, kommer kanske inte kunna träffa honom förens nästa år:(
Han åker till Sthlm på onsdag och kommer hem den 30e och då åker jag till Gäddede..
Så känns sådär ! Men man får väl se det på den ljusa sidan, och ha någoting att längta efter !
Min fina mathias:)<3

Imorgon ska jag & syster på stan, köpa julklappar till Mamma & Pappa ..
Sen ska jag även köpa till bror eftersom han köpt till mig:) men blir lite svårt, ;) fårse vad jag ska köpa till honom:)

Sen vill jag skriva GRATTIS till min storebror som fyller 25 år idag !!!!!
Hoppas du får en jättebra dag där nere på Malta.. :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: