23/12
2009-12-23 / 23:55:46 / Allmänt

om 10 min är det Julafton, myspys !
Kommer nog inte uppdatera i bloggen imorgon eller inte huvudtaget sitta vid datorn imorgon..
För imorgon blir det mys promenad på dagen med familjen och ta massa kort, sen mys hela kvällen och öppna julklappar !

Har iaf spelat Bingolotto ikväll, vi missade dom två första spelraderna , hetsfamilj nr 1 , vi ska äta alltid så sent också..
Syrran trodde först att hon hade vunnit, men icke ..hahah , tkr inte om att spela.
Men ska se om man vunnit något, ska lämna in dom;)..

Nu ska jag gå och lägga mig så man är pigg imorgon.

Så jag hoppas ni alla får en riktigt GOD JUL ! och speciellt min kära broder Christian och Angelica, hoppas ni får jätte mysigt imorgon !! Saknar Er ! :)

Puss&Kram



Var förbi farbror idag och sa hej :) mysbild på Syster och Alvin

2 Kommentarer
Emma Beiersen.:

Hihi, jag vann 200 kr på bingolotto nu ikväll :D.



SKRIVET DEN: 2009-12-24 KL: 00:34:47
emelie:

du kan ju rätta lotterna på bingolotto.se :) jag vann iaf en lott till dagen innan nyår ^^



SKRIVET DEN: 2009-12-24 KL: 00:57:50 URL: http://nogg.se/emeliemattsson



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: