19/12 !
2009-12-19 / 11:51:18 / Allmänt

Hejsan :)

Blev fredagsmys igår:) häärligt ! Ikväll blir det utgång med Emma ! Hoppas jag får träffa Lisa på larran haha.:)

Imorgon hoppas jag älskling vill komma hit, och på måndag kommer syster hem på morgonen :) Vi ska även köpa klart Julklappar till Mammsen och Pappsen på tisdag, så blir nog stan heeela dagen tror jag, iaf om man går med henne :) , och på onsdag ska vi nog ner till farbror kjell och hälsa på och gosa med kusinerna teodor och alvin, farmor är även där :) , och på torsdag är det Julafton ! Blir nog till att åka pulka i pulkabacken med syrran som alltid !, haha så roligt !

Ser verkligen fram emot nästa vecka !

Skriver mera sen :)

Puss&Kram


2 Kommentarer
Alicia:

Fin blogg du har. Vilken hemsida har du fått designen från? den är jättefin<3



SKRIVET DEN: 2009-12-19 KL: 13:08:36 URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Hanna:

Sv: Jaha okej! :) Jag bor i Göteborg nu och min kille i Sthlm, så jag hade gärna flyttat närmare honom om det går :)



SKRIVET DEN: 2009-12-19 KL: 13:16:46 URL: http://hannamalmsten.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: