13/12
2009-12-13 / 18:22:32 / Allmänt

Hejsan !

Idag är det Lucia och 3e advent , plus att det är Elins födelsedag, grattis tjejen på din 19årsdag ! :)
Jag och älskling bakade som sagt pepparkakshus igår, mycket mysigt och roligt ! gick bra, blev iaf väldigt fint tillslut !
Efter det så la vi oss i sängen och började titta på Livvaktarna som jag inte sett;)..
Men såg inte klart hela jag blev så trött, men endå så låg vi och prata hela natten kändes det som, underbart att få sova och bara ligga och prata med den som man älskar mest :) !

Vi vaknade vid halv 11, klev upp och åt frukost, sen började vi baka pepparkakor, och jag gjorde glasyr på dem:)
Jättefina, haha !
Håller även på att fixa datorn, mathias som ska fixa den sen, jag håller på lägger över ALLA bilder på skivor och musik, så jävla mycket bilder jag har, fattar inte. Hoppas datorn blir snabbare nu.. Så sjukt less på denna burk.

Ska iaf bara ta det lungt ikväll !

Hoppas ni har haft en bra helg :)

Puss&Kram!


haha en bild från i fredags :')

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: