Myser
2012-10-27 / 20:43:05 /

Hallå!

Helt slut efter en hel dag på badet!
Riktigt grymt och roligt var det :D bästa äventyrsbadet jag varit på hittills iaf!
Rolig dag!!

Ligger i soffan och myser med massa tända ljus och ska snart se Så mycket bättre!:)

Har börjat fundera på mitt hår , fundera på att färga chokladbrun som jag hade förut! Trivs faktiskt bra i brunt med och nu är det mer än 1 år sen jag hade det:)
Ska jag ta steget?
Dock har jag inte slingat eller förgat mitt hår sen i somras då Agnes gjorde på mig!
Ska som sagt till frissan och klippa det slitna sen ska jag fråga Agnes om hon vill ta steget och färga mitt hår chokladbrunt :)

Vad tycker NI?


1 Kommentarer
Sandra G - vardagsliv och graviditet :

Jaa! Färga mörkt! Du passar så bra i det :) Puss

Svar: tack Sandra:D Jag har färgat nu! Är supernöjd! Pusss
Marielle



SKRIVET DEN: 2012-10-27 KL: 21:21:24 URL: http://sandragoransson.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: