Mot äventyrsbadet!!
2012-10-27 / 12:08:38 /

Hallå bloggen!

Igår träffade jag upp Elin!! Vi var ut och åt på Köttbaren! Sjukt nice ställe och god mat!! Vi var sen på bio och såg BitchKram !! Faktiskt riktigt bra film och rolig och samtidigt lite sorglig!

Just nu sitter jag i en bil med Sammy, Viktor och Mattias, haha sjuk som vi är så ska vi till ett Äventyrsbad, 10 mil från Sthlm! Men blir nog kul! Ser ut att va ett grymt roligt bad!

Imorgon ska jag träna och sen tvätta!
Har varit duktig med träningen denna vecka och det ger redan resultat!
Nu är det bara att fortsätta :)

Jag skriver mer sen!
Puss:)


1 Kommentarer
Anonym:

Åh var ni Örebro? :)

Svar: Jaaaa:) vem är du:D?
Marielle



SKRIVET DEN: 2012-10-29 KL: 18:51:56 URL: http://sofiahellbom.bubbleroom.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: