Dag 3
2012-10-02 / 21:52:21 /

Hallå!

Just nu sitter vi i baren på hotellet och dricker en drink.!
Men har som sagt väldigt blandade känslor för landet Tunisien, vi bokade inte All Inclusive för jag och Viktor vill kunna gå ut och äta på olika resturanger, det finns INGEN mysig promenad väg och butiker / resturanger från hotellet som det alltid brukar finnas , om man är i Mallorca, Bulgarien eller Turkiet iaf dom länder jag varit i. De finns inget här, hotell mest över allt och någon resturang, för att åka in i nya Hammamet Jasmine tar de ca 10-15min kostar 20 kr med taxi , väldigt billigt att åka men tråkigt att de är långt att gå.
Sjukt besviken iaf.
Dom är skit dåliga på engelska också.
Tunisien kommer jag aldrig att åka till igen.
Jag är glad att vädret är på topp iaf och imorgon ska vi på båtresa förhoppningsvis se delfiner!:)

Annars mår vi bra! Har mest legat på stranden och badat i det fina havet!

Puss och Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: