30/10
2012-10-30 / 19:56:32 / Allmänt

Hejsan:D!
 
Åh vad jag är nöjd med min nya hårfärg!
Var lite roligt när jag kom på jobbet imorse och alla barnen satt i ring och när jag kliver in gapar vissa barn och bara glor.
Haha, dem blev lite chockade! Men dom sa hela tiden under dagen hur fin jag var:)
 
Nu har jag färgat mitt löshår och det är exakt som den färgen jag har nu:D Ska bli kul att kunna använda det igen!
 
Btw , jag skrev ju för ett tag sen att jag inte skulle gå ut förens SHM! haha där sprack det.
Men vet ni vad, man kan ju bara inte missa ERIC PRYDZ! Han ska köra sin avskedsfest för han ska flytta ifrån Sverige, så detta är sista spelning, på Berns! 10e november smäller det! Ska bli riktigt jäkla kul alltså!
 
och vet ni vad jag har iaf gått ner mina 2 kg som jag gick upp under Tunisien resan:D!
Är supernöjd! Går så jäkla bra nu med träningen, nu ska musklerna fram!
Tränade igår 10 km på crosstrainern och styrka! Imorgon ska jag klippa mig och efter det ska jag träna!
 
Men har ni inte köpt biljett till Eric Prydz passa på nu;) 215:- ticnet.se!
 
ERIC PRYDZ
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: