23/10
2012-10-23 / 18:15:55 / Allmänt

Hallå!
 
Ny vecka igen och det känns skönt!
Igår blev det ett rejält träningspass så idag får kroppen vila!

Imorgon blir det ännu ett mördarpass;)
 
Stängde idag på jobbet så när jag genast klev innanför dörren så hade älsklingen maten klar och upplagd på tallrik! Åh jag blir så glad och nu står han i köket och gör någon överraskning och jag vet inte vad det är! haha..
vill ju som inte äta något " onyttigt" nu när jag känner mig i form;)
Vi får se vad han gör haha..
 
Har fixat klipptid hos frissan också, nästa onsdag kl 15:30 har jag fått tid på Liljeholmen :) Ska bli skönt att klippa av sig dem slitna topparna! Men jag håller ju på att spara för jag vill ha låååååångt hår som förut:)
 
Har även fått resecheckar av SAS som är på 3000:- för mig och viktor så nu får vi se om vi kanske åker på någon weekend eller något:) hihi

Sen väntar vi på pengar också.
 
Nu ska jag mysa hela kvällen och sen ska jag se på det sista avsnittet av Svenska hollywood fruarna!
 
och GRATTIS till min fina vän Agnes!
<3
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: