sunday!
2011-05-15 / 16:12:41 / Allmänt

Hallå, söndag redan igen.

Helgerna går alldels för fort, men tur att man har så bra jobb så man inte klagar över att det ska bli en ny och härlig vecka ;)
Kommer dock bli en lång dag när jag börjar 7 och sen har möte från 17:30 - 19:30, kommer nog va hyffsat trött,
Får väl kanske köra ett pass på bodywork dvdn imorgon när jag kommer hem eller ut och springa om det är bra väder för det.

Igår blev det en lugn dag, var och hälsade på Farmor som lagts in på sjukhuset :(
Som inte mår bra, men idag var pappa dit och hon mår bättre. Får se nudå hur allt går.
<3

Sen åkte jag hem igen, vi har fått våran 3 sits soffa :D as skönt, nu behöver man inte trängas hahaha..
Sen när älsklingen hade jobbat drog vi och åt på kinaresturang, jättemysigt.
Sen blev det lite titt på ESC bra där saade som kom 3a i.a.f :)

Idag har jag varit den lataste människan, legat och tittat på tv hela dagen och film, men var längesen jag hade en sådan dag, jag som tränar mest nästan varje dag tar det aldrig lungt. Det var skönt:D

Ska snart tvätta lite kläder, sen ska vi laga Pannkaka :D gott!!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: