Studenten imorgon!:D
2011-05-31 / 22:57:20 / Allmänt

Hallå!

Har nyss tagit mig en dusch och ska snart kolla klart på filmen Due Date, haha sjuk film eller?
Har tränat världens sjukaste pass som älsklingen laddat ner och jag SKÄMTAR inte, 20 minuter intensiv träning, jag var helt slut och var så nära på att dra en spya hahaha..
FYFAN vad grymt, ska köra denna varje kväll innan jag går och lägger mig. Såg ut som jag varit ute och sprungit i 3 mil, var dyngblöt, var nästan vidrigt alltså. Nog om det!:D Kan skriva och förklara mer om träningsformen eller lägga ut videoklipp om ni vill se.

Imorgon är det en stor dag för världens bästa Therese <3 och världens bästa vän!
Jag är så jäkla stolt över dig att du klarat alla åren och att du kämpat så himla bra med skolan!
och allt annat du hunnit med, och gått igenom. Du är världens starkaste tjej!
Är så glad för din skull verkligen ska du veta.
Imorgon ska du verkligen fira och vi ska FIRA dig.
Jag längtar efter att få dela massa fler minnen med dig ut och resa tillsammans och bara dra iväg på massa toksaker.
Det har vi pratat om så länge!
Du är verkligen världens bästa tjej och har varit min bästa vän sen vi gick på lågstadiet.
Jag kommer alltid finnas där för dig och stötta dig i alla lägen.
Skulle kunna skriva flera rader till! Du är en underbar människa.
Och jag kommer aldrig lämna dig!
Jag älskar dig Therese , världens bästa vän!:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: