måndag!
2011-05-23 / 18:49:41 / Allmänt

Hallå:)

Ny vecka och nya möjligheter!
Jobba 6:45-16 idag, varit ute hela dagen idag, så himla fint väder, sol och värme! Skönt:)
Sen drog jag och träna 1h på Step in, sprang 30 min så himla skönt på hastig het 11,0 ganska nice ändå, inte ens jobbigt:D Skönt att man fått upp konditionen! :)

När jag kom hem så var maten redan färdig som älsklingen lagat, wokgryta, MUMS:)
Kunde inte bli bättre!:)

Nu tar jag det bara lungt, är lite trött.
Imorgon har jag mitt första inskolningssamtal är lite nervös, men det ska nog gå jättebra :)
På fredag är det lön och jag slutar 13:30 och då blir det direkt ner på stan för att shoppa sommarkläder och massa nya bikinis:D
Sen ska jag gå ut med Therese antingen fredag eller lördag:) Fårse vilken av dagarna, NICE:)

Ne nu ska jag vila en stund.

pusspåer'


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: