lördag!
2011-05-07 / 15:39:45 / Allmänt

Igår hade jag en supermysig kväll!

Mamma och Pappa kom hit och fick ett glas rosévin innan dom skulle ut och äta!
Jätte trevligt!
älsklingen var hemma runt halv 8!
Efter 8 gick vi till Innefickan där Sandra och Jonas hade bokat ett bord!
Hade supermysigt och åt RIKTIGT god mat,  Peppargrillad oxfilé vid ört-vitlöksmarinerad ratatouille, tomat i tomat. Cognac och grönpepparsås samt potatisgratäng. MMMMMMMMM det var så gott!!!
och ett glas rosévin blev det också!

Gick sedan hem till oss, spelade musik och drack och hade jättetrevligt!
Tack för en mysig kväll Sandra & Jonas!:)

Idag har jag och Mathias varit på willys och handlat lite inför middagen ikväll, blev tacos:)
Sen har jag fått en yttligare sopsäck med mina sommarkläder, haha lol
Var ska jag ha alla mina kläder?
Sen drog vi på stan en sväng , och ikväll ska vi till Robin & Jossan på lite barty!
Kommer bli riktigt trevligt, jättevarmt och skönt också, ! sol<3


Visst har jag fått långt hår btw :D?


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: