Kalas :)
2011-05-01 / 16:27:20 / Allmänt

Hejsan!

kom hem för ett tag sen , har varit på 2 års kalas hos min farbror, min kusin Alvin som fyller 2 år imorgon, men hade kalas idag och bjöd på massa fika & kaffe :) gott!

Är hemma nu och mamma o pappa är här och hjälper mig med att skruva fast min nya byrå!
älsklingen jobbar idag, och senare ikväll kommer Therese hit en sväng.
Ska bli kul att träffas, längesen känns det som nu, och bara 1 månad kvar tills du tar studenten :D!!

Imorgon börjar en ny och hääärlig arbetsvecka, alla barnen kommer tillbaka också, så fullt med barn!
ska träna massa också:)
Ska försöka köpa mig ett par nya träningsskor i veckan också, i.a.f hinna med!

lite bilder från kalaset idag :) hihi






0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: