helg :)
2011-05-19 / 20:28:28 / Allmänt

Hallå!

Idag så har jag jobbat, hade öppning!
Gick bra, har varit förskolansdag idag så hade massa aktiviteter för barnen på förmiddagen och sen var det tårta som föräldrarna och barnen fick fika av :)
Mysigt!

Slutade 13:30 sen skynda jag mig hem, eller drog förbi och hämta ett paket från netonnet köp en våg:D så nu äntligen kan man väga sig, har inte vägt mig sen i Påsk, och gud vad glad jag blev :D gått ner hyffsat bra :)
Nöjd!

Sen var jag på möte på Swedbank, nu har man skaffa ett fondkonto och massa annat som jag inte visste om förut, lärt sig mycket :)
Riktigt kul faktiskt!

Kom hem och träna på bodywork dvdn och magövningar blev det!
Sen kom älsklingen hem, har ju fått en kamera av honom, blev hans 2års present till mig, fick den lite senare, visste inte vilken kamera jag skulle ha och jag vill inte ha någon allt för krånlig, blev en Nikon, skit fina bilder blir det:D
Så nu har jag en kamera, så nu blir det mycket fina pics i bloggen kan jag lova Er :)

ÄNTLIGEN HELG för imorgon har jag tagit ledigt:D!
Blir nog badet/relaxen med älsklingen.

Puss:)

enkel vanlig kamera :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: