FREDAG<3
2011-05-06 / 16:00:33 / Allmänt

Hallå!

Fredag, helg & underbart väder.
Kan inte bli bättre.

Öppnade idag och jobbade över till 14!
Bjöd även på min kladdkaka idag som alla älskade och fråga efter receptet haha!
Kul:)

När jag slutade drog jag till stan, köpte 3 par jeans på VILA:D 50-75% där så passa på alla Östersunds bor ;)

Idag ska jag och älsklingen ut och äta mede Sandra och Jonas, kommer bli jätte trevligt, tror vi ska äta på Marité, har bokat bord där till 8:30, haha tar 3 min från våran lägenhet dit!

Btw så beställde jag 2 läppstift från Style by tyra som tydligen "förstorar" läpparna, testade igår och det blev verkligen skillnad, haha sjukt!
35 kr bara också.
Sticks och svider dock riktigt mycket från början, men går över sen!

Igår efter jag bakade var jag ut och sprang, 5km utan att stanna, fyfan jag var helt död när jag kom hem, fatta inte att jag orka :D?
Är riktigt stolt över mig själv, haha!

Här är före & efter bilder på my lisp!


FÖRE

EFTER


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: