:)
2011-05-24 / 20:13:04 / Allmänt

Hejsan!

Idag hade jag mitt första samtal på förskolan!
Inskolningsamtal, hade även hand om det i vintras så det var därför jag fick ha samtalet med föräldrarna nu!:)
Gick superbra!

Slutade 16 sen drog jag och träna på Step in. Gick superbra och träna.
Jätteskönt, :)
Drog hem och åt, god mat som älskling gjort, sen la jag mig i soffan en stund och vila.
Nu ska jag dricka lite kaffe, imorgon börjar jag 9, skönt med sovmorgon!

Skitväder idag i.a.f regnat, och åskat!
Imorgon ska jag & älsklingen gå på bio, baksmällan 2 :D fyfan vad kul! Den är säkert svinrolig som 1an.

Nä nu hade jag inte så mycket mer " intressant" att skriva.
Ska kika över mina kläder som jag inte använder och se om jag kan få något att sälja!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: