3 dagars....
2011-05-30 / 21:06:34 / Allmänt

Hejsan!:)

Denna vecka jobbar jag bara 3 dagar, må-tis-fre! Haft grillfest idag på jobbet med våran avdelning, jättemysigt och jättefint väder fick vi! Kul:)
Fick även en present från alla föräldrar, vilket jag inte trodde att jag skulle få!:) Blev jätteglad!
Kul att höra från dem att dem trivs med mig så bra.
Det uppskattas!

Kom hem vid 19, körde ett träningspass här hemma, mage & rygg!
Skönt.
Imorgon jobbar jag 6:45-16 sen kommer Therese och hämtar upp mig, ska upp till Lillänge och uträtta lite saker!
På onsdag tar hon studenten, ska bli så himla kul:D Haha jag längtar mest!
Tänkte försöka fynda mig 3 par skor på Skopunkten om det finns några snygga.

På måndag fyller jag år, mamma jag vet att du läser min blogg.
Detta är vad jag önskar mig mest:D


1. Regnställ från Stadium.
2. Träningshandskar från Stadium
3. Hantlar från Stadium
4. Björn Axén straight and curl


Detta fick jag av barnens föräldrar från min avdelning!:')


:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: