26/7
2011-05-26 / 19:29:28 / Allmänt

Hejsan bloggen!:)

Idag har det varit en fin dag, skönt väder också!
Efter jobbet drog jag och träna på Step In, riktigt skönt! Sen kom Hanna också så vi tränade tillsammans!
När jag kom hem var maten redan färdiglagad och serverad på tallrik!
Vilken sambo jag har, min älskling :)<3

Nu blir det bara massa slapp och tv-tittande för min del ikväll!
Imorgon öppnar jag , vilket innebär att jag måste kliva upp tidigt, min buss går 06:05! Härligt;)

Jobbar till 13:30 men ska jobba över till 14, sen direkt ner till stan för att SHOPPA, åh jag längtar! haha:D
Ska köpa massa massa som jag vill ha.

Sen blir det en riktigt utgång med bästa therese!

Ne nu ska jag titta på tv.
Btw har glömt att sagt att Mathias har köpt, singstar och guitar hero :D så jäkla kul!


sämst bild! kunde inte ta samtidigt som jag sprang hahah.  30 min sprang jag i.a.f, ganska bra..
Har haft sämst kondis så enligt mig tkr jag det är bra:D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: