2/5
2011-05-02 / 22:08:16 / Allmänt

Hej!

Har haft en bra dag och blev bara 7 barn idag, många som är hemma och är magsjuk:(
Imorgon får vi mer barn :) vi har ganska många 15 timmars barn så alltid lugnt på måndagar och fredagar.

Slutade 16 idag, åkte hem och gick på stan en sväng och köpte ögonbryns färg och en ny bus.
Kom hem och älsklingen var hemma, la mig i soffan, somna till en kvar, sen hade älsklingen gjort mat :'), efter maten så var jag tvungen att lägga mig i sängen en stund och vila, "vilade" bara i 1½ timme, haha, inte så bra, men tog på mig träningskläderna och körde på en löprunda, sjukt härligt:D
Stolt över mig själv att jag orka ta mig ut när klockan var 20:30!
Har nyss diskat och nu har vi nyss suttit och tittat på Tomorrowland dvd:n sjukt avis på min bror som ska dit nu i Juli, vilken jävla sjukt festival:D vill också dit!!
Bara massa bra house musik.

Har nyss gjort mig en kopp te och ska äta ett äpple, sen ska jag färga ögonbrynen och sova.
Imorgon har jag öppning, 6:30-15:30 jobbar jag, sen blir det ett träningspass på Step in.

NICE, hoppas ni haft en bra dag!

pösss


:) vill ha sommar nu!!!
Åker nog till Malta i augusti också, hoppas min bästa Therese kan följa med :D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: