17/5
2011-05-17 / 18:32:28 / Allmänt

Hejsan!

Blev inget bloggande igår, var så satans trött efter mötet som sluta 19:30!
Gick bra och sen fick jag skjuts av snälla mamma eftersom bussen gick precis när mötet slutade.
och sen gick den andra en timme efter.

Kom hem, däcka i soffan, låg och titta på en film också.
Sen somnade jag efter det.
Skönt med sovmorgon idag börja 9, sen hade jag massage från 9-9:45 45 minuters massage, en gång i månaden kommer det en husbil till våran förskola, med en kvinna som masserar så himla skönt.
Aldrig gått till någon massör förut, det var underbart!
Ska gå i Juni också.

Stängde idag så var hemma vid halv 6, har ätit, och tänkte vila i soffan, kanske drar ut och springer!
Har inte tränat nu sen 4 dagar tillbaka, haha mår redan dåligt.
Fullt upp denna vecka, imorgon ska jag göra naglar efter jag slutat 16:30 har jag tid hos bibbi:D

Jättefint väder ute i.a.f:)
Blir nog en powerwalk eller en löprunda. Mathias cykla den rundan jag brukar springa, 5km och de brukar jag springa på 20-25 min , hyffsat bra i.a.f :)

puss så länge!:)

<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: