12/5
2011-05-12 / 20:32:26 / Allmänt

halloj!

Idag har man jobbat på som vanligt, slutade 16:30, drog sen och träna på Step in!
Ett riktigt hårt pass, sprang i 30 min och där efter rodde jag 1000 m på 3 min 52 sek!
Fyfan vad jobbigt, dyng blöt därefter, körde crosstrainern 10, sen styrka på slutet.
Är så sjukt glad att jag kommit igång riktigt med träning, och jag älskar mina nya skor!
Så skönt att träna i dem :)

Mamma kom och hämta mig, åkte till lägenheten och duscha sen åkte vi till Willys och handla lite, inför imorgon!
Ska bjuda bästa Therese på middag, blir dock inget speciellt, hon gillar min tacosgratäng så det blir det och en väldigt mumsig sallad:D!

Imorgon blir det utgång med Therese, ska bli sjukt kul! Jag längtar..

sen undrar jag en sak, hur fan kan saker försvinna när man bor i en 1a på 40 kvm.
less jag blir, nu är min laddare helt jävla borta.. suck


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: